Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 13 maj 2012

138 Lavendel (Tema 157)

Jag har ett lavendelhjärta. 

För ganska precis 20 år sedan flyttade vi från Örnsköldsvik och då fick jag detta hjärta, 
broderat med Anundsjösöm, av mina arbetskamrater på vårdcentralen. 
Det luktar fortfarande gott av lavendel.
I dag när jag putsat fönster och bytt gardiner hängde jag det i mitt arbetsrum.


7 kommentarer:

  1. Doftpåsar med lavendel blir varken omoderna eller doftlösa. :))

    SvaraRadera
  2. Ett jättefint hjärta. Lavendel luktar ju så gott !

    SvaraRadera
  3. Häftig insekt du har fångat...
    och du den kan man verkligen klicka på utan att den försvinner ur bild...
    Vackert hjärta med alla minnena innuti...

    SvaraRadera
  4. Så vackert och Anundsjösöm och jag kommer inte riktigt överens....det ska ju bli litet spretigt snyggt, men har så svårt för att brodera så.

    SvaraRadera