Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 6 maj 2012

131 Nybakat (Tema 201)

"Vi skulle ha haft något gott till kaffet" -  men det fanns inget så jag bakade muffins.
Jag recept jag använder har jag använt länge, första gången i skolköket i 7:an och 
sedan har det hängt med. Det är alltid lika gott med nybakat  :)


3 kommentarer:

  1. Gamla väl beprövade recept är skönt att ha att ta till :-)

    SvaraRadera
  2. Muffins i alla dess former och smaker är ju helt underbart!
    Nybakat är som du säger alltid gott:D Smaskig bildXD

    SvaraRadera
  3. Här får jag verkligen offra mig om det ska bli nybakat hos mig men du har ju fått till det med bravur.

    SvaraRadera