Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

tisdag 1 maj 2012

124 -126 Automat, Fönstersmyg och Trängsel (Tema 8, 75 och 321)

Ett besök i en zoobutik resulterade i några bilder...

En guldhamster dricker vatten ur en automat


En ökenråtta smyger ut nosen genom sitt fönster- en fönstersmyg


Två ökenråttor blir lätt fastlåsta i öppningen när de ska ut samtidigt



5 kommentarer:

  1. Åh så söta!! och så bra illustrationer till dina tema

    SvaraRadera
  2. Söta små djur! Men jag vill inte ha...

    SvaraRadera
  3. Så fint fotat :-) Lyckat besök i butiken oavsett om ni handlade något eller inte ;-)

    SvaraRadera
  4. Åh vilken smart lösning och så söta de är ...jo jag tycker att de är söta - vi har haft ökenråttor när barnen var små. En ökenråtta blev jättegammal dvs 6 år - han blev alldeles grå och hette farfar Råtta.

    SvaraRadera
  5. =) Älskar dina tolkning av orden och bilderna - super.

    SvaraRadera