Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

fredag 11 maj 2012

135 Rörelse (Tema 254)

I dag hade jag den stora glädjen att få träffa ett gäng valpar. 
De är nu så stora att de ska flytta till sina nya hem och 
jag är övertygad om att de kommer att bli älskade.

De var inte lätta att fånga på bild - 7 små Golden retrievers i ständig rörelse.


"Undrar vad vi hittar om vi gräver ett hål här?"

Tack till min arbetskamrat Aina och Nipdalens kennel för att jag fick komma!

3 kommentarer:

  1. åååååååååååååå jag vill vill vill ha hund....men så sansar jag mig å tänker att det inte fungerar rent praktiskt....ska absolut bli dagmatte när jag blir pensionär så småningom
    ;-))

    SvaraRadera