Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

lördag 5 maj 2012

129 Från mitt fönster (Tema 61)

Från mitt fönster ser jag ut på altanen och det är snö - igen. 
Den är blöt och slaskig, men det är snö, och trots att jag vet
att den kommer att försvinna fort så blir jag besviken. 
Jag vill ha sol och värme nu!


2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig absolut!
    Kom hem från Cypen igår, och vår värsta tanke var innan vi landade... Tänk om det är snö hemma. Det hade vart lite surt.

    SvaraRadera
  2. Har ni snö igen? VI tyckte nog det var tillräckligt nedslående med bara +2 och regn ... men snö... nej, nu räcker det!

    SvaraRadera