Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

lördag 24 mars 2012

93 Vår (Tema 249)

Det är vår! 
Snön smälter och tjälen börjar gå ut marken.
Vår bil är smutsig efter en tur på vårblöt grusväg.


Ett vårtecken för mig då inga vårblommor blommar hos oss
Fast det kommer för det finns små "piggar" längs med husväggen på solsidan.

4 kommentarer:

  1. Kan lägga till att vi har en blå bil, och lika smutsig och vinterdubbat fortfarande här också...just nu regnar det och vill nästan övergå till slask...
    suck.

    SvaraRadera
  2. Jo, ser våra bilar också ut. Men det är då det är läge att plocka fram den mycket renare, men kanske lite dammigare, motorcykeln ;-) ja... min sambo kan det i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  3. Jo du så kommer vår bil att se ut nästa lördag när vi åkt 87 mil norröver. Hos mig är det vår eftersom jag hämtat Bettan ;-))

    SvaraRadera
  4. Tråkigt när det är så blött och kladdigt. Kul också i för sig^^

    SvaraRadera