Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

måndag 12 mars 2012

75-79 På väg, Husbyte, Mulet, Beställningsjobb och Röd (Tema 234, 107, 188, 15, 251)

I går var vi äntligen på väg till fjällen och Borga.


Vi gör ett husbyte och får andas fjälluft



Det var mulet på morgonen. Allt var vitt efter nattens snöstorm.


Tur att det finns de som gör beställningsjobb och kommer och skottar.


Min vän Lynxen som ska följa mig ut på fjället är röd



7 kommentarer:

  1. Så smart att få till så många teman på en och samma gång! Ha det så gott i fjällen!

    SvaraRadera
  2. Men jösses är du i Borgafjäll där är vi hela somrarna.
    Vad jag kan se bor ni vid Borgagården...eller ???
    Och jag tror att det är Arne Isaksson som skottar snö ???
    Va kul hoppas att ni får riktigt trevligt , men det ser ut att vara
    en massa snö där uppe ...och storm sa dom på nyheterna...

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  3. Flera teman i en rullande berättelse :-) trevligt!

    SvaraRadera
  4. Här smällde du av några teman...och så härliga bilder från "nästan" hemmavid...min gård ligger "bara" 15 mil därifrån norrut.... ;-))
    Längtar så - ska upp i påsk!

    SvaraRadera
  5. Oj det var många teman på en gång, men härliga :)

    SvaraRadera
  6. Många teman på en gång.
    Hoppas du får det skönt i fjällen.

    SvaraRadera
  7. Underbart! Ha det bäst där uppe^^

    SvaraRadera