Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

torsdag 15 mars 2012

80-84 Instrumentbräda, Paus, Torr, Aska och Ordlek (Tema 124, 214, 316, 7, 207)

En ganska dålig uppkoppling gör att jag inte ger några kommentarer, 
men ska försöka ladda upp lite bilder.

Det är bara att ta på handskarna som ligger på instrumentbrädan, 
fästa säkerhetslinan, starta och så ge sig iväg ut på skoterspåret.


När man åkt ett tag så är det dax för en paus, maken gräver så vi får en bra "soffa" att sitta på.


Den torra veden brinner bra på brasgallret - bara att ta fram stekpannan.


Matsäcken är slut och av elden är det nästan bara aska kvar.
Vi fick en skön stund i stillheten på fjället - våra inre batterier laddas.
Kaffet smakar himmelskt när jag dricker det ur min träkåsa!


På kvällen blev det spel. A-Ö en skojig ordlek


3 kommentarer:

  1. Underbart härligt och snart så är jag mitt i detta superhärliga!

    SvaraRadera
  2. Vilken skön bildserie!
    Vilken dag :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att få dela din dag med så mysiga bilder

    SvaraRadera