Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

lördag 17 mars 2012

85-88 Förvaring, Vattendroppar, Storm, Betraktare (Tema 79 ,338, 291, 16)

Förvaring av renfäll, ved mm sker bakom denna  förrådsdörr. Här dekorerad av snöstormen


Det går mot vår. Plusgrader gör att det bildas vattendroppar från taket


Storm som drar över fjället


 När solen tittade fram satt vi på altanen och sonen var en betraktare av Borgahällan


6 kommentarer:

  1. Underbart vackra vinterbilder! Kan riktigt känna kylan men även värmen!

    SvaraRadera
  2. Härligt , härligt...och jag blir bara mer avis
    på er härliga resa...

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder. Snyggt att fånga vattendroppen mitt i fallet.

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ju ha det trevligt där uppe. Storm och andra kyligheter;)

    SvaraRadera
  5. aaaa så bra att det är snö kvar - jag åker norrut om två veckor.
    Ni verkar ha haft det superskönt - trots storm emellanåt, men det var ju lämpligt för temat
    ;-))

    SvaraRadera