Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 26 februari 2012

62 Symbol (Tema 303)

De svarta pallarna var så tråkigt att jag målade en symbol.
Det är symbolen för Horde i World of Warcraft.

I morse lästa jag i Aftonbladet att World of Warcraft är bra för hjärnan.
Det tror jag absolut på och fortsätter med mitt favoritspel :)

4 kommentarer:

  1. Spelet har jag aldrig hört talas om,
    men pallarna blev ju riktigt snygga.

    SvaraRadera
  2. Läste oxå detta i Aftonbladet och håller tummarna för att mina spelande söner inte läst detta för jag tycker de sitter där alldeles för många timmar/dag!

    SvaraRadera
  3. Que!?

    jag är ingen "spelmänniska" aldrig hör det...men symbolen är fin

    SvaraRadera