Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 5 februari 2012

38 Idol (Tema 117)

Igår åkte trotsade jag och ett gäng arbetskamrater kylan. 
Vi drog till Hotell Lappland i Lycksele för att se en show - Pistvakt.


Som norrlänning och skoterförare så måste man ha Sven-E, Jan-E och Olle 
som idoler trots att man inte kör Ocklebo 300 utan föredrar Lynx.

6 kommentarer:

  1. Jamen se då fick ni nog en riktigt bra underhållning...
    och många skratt skulle jag tro.

    SvaraRadera
  2. En riktig klassiker, klart de är idoler. :D

    SvaraRadera
  3. Ja de där är idoler även för oss här nere i söder;-))

    SvaraRadera
  4. Säger som Anne-Lie, de är idoler även nedåt i landet, de är försköna :)

    SvaraRadera
  5. Pistvakt har jag sett ett par gånger då de hade egen vridscen här i Stockholm ;-))
    Ja jistarns vilken glädje de sprider!

    SvaraRadera
  6. Dom är för goa dom där filurerna^^

    SvaraRadera