Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

onsdag 22 februari 2012

59 Återbesök (Tema362)

I dag var det återbesök på sjukhuset för sonen. Skadan läker så gipset togs bort. 
Där under fanns "Musse Pigg"-öron! 
Det var ändarna på stiften som opererats in. Tång plockades fram och stiften drogs ut.
Jag rös men sonen var tapper.
Nu han han bara ett mjukt bandage, men ska vara rädd om fingret till nästa röntgen.


3 kommentarer:

  1. Oj då, det ser tufft ut, stackars sonen!

    SvaraRadera
  2. Huvva huvva...jag ryser.
    Tapper son!

    SvaraRadera
  3. Aj, aj, aj det gör ont i hela mig...
    hoppas att han blir helt återställd.

    SvaraRadera