Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

tisdag 14 februari 2012

49 Glasögon (Tema 86)

Denna lilla hund med sina glasögon har följt mig hela livet.
Han fanns som en nattlampa om jag var sjuk när jag var liten.
Så har han också funnits för mina barn.


Nu sitter han på ett skåp och tänds med hjälp av en timer så 
att det är ett milt ljust i köket när jag kliver upp tidiga morgnar.

3 kommentarer:

  1. Så fin :-) Bilden blir ännu finare av det du berättar!
    Mitt tema är glasögon idag. Fotot är också av en barndoms kompis :-)

    SvaraRadera
  2. Men vilken liten sötnos, och så värdefullt att du haft den så länge.
    Snyggt.

    SvaraRadera
  3. åhh såå söt! Och vilken historia den skulle kunna berätta!
    och att den har hållit igenom alla år - fantastiskt fin!
    http://pysselfarmors365plusenbild2012.blogspot.com/

    SvaraRadera