Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

lördag 16 juni 2012

172 Tårta (Tema 326)

I dag är stugan full med ungdomar. 
Dottern är hemma och firar sin födelsedag tillsammans med ett gäng 
gamla kompisar. Det är tradition att samlas hos oss på sommaren
och då ska det vara tårta...

Dagens skapelse blev en Tardis - vi gillar båda Dr Who
Den blev kanske inte så vacker men den smakade gott!



      ... en Dalek och en Weeping Angel i marsipan fick också vara med
.



2 kommentarer:

  1. Visst är den vacker - på ett rustikt vis. :)

    SvaraRadera
  2. Den hade jag gärna tagit en bit av - läckert blå!

    SvaraRadera