Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 3 juni 2012

159 - 161 Färdigjäst, Gyllene och Fyra (Tema 71, 96 o 67)

En kall och regnig söndag som gjord för bullbak


Degen är färdigjäst


Bullarna gräddades gyllenbruna 


Fyra varma nygräddade bullar dukades fram till kaffet.
Två till mig och två till maken

5 kommentarer:

  1. Och en snygg muminkopp hade du också...
    och nu vill jag ju också ha en bulle !!!!

    SvaraRadera
  2. Ja här sitter jag nu och tittar på dina goa bullar och ångrar att jag inte bakat i helgen i stället för att hålla på med röj röj och åter röj i mitt hobbyrum!

    SvaraRadera
  3. Så sugen man blir! Fin kopp. Köpte mig plåster med mummin på, förra veckan. Urgulliga.
    MUmmin var en favorit när jag var yngre^^

    SvaraRadera