Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

onsdag 10 oktober 2012

Nu måste jag rätta

Råkade se att jag missat att publicera en bild för länge sedan. Utkastet var ju klart så det var bara att klicka så var det fixat. Kom då på att jag skulle kolla om jag gjort flera fel och det hade jag...
Numrerat fel och hoppat över flera nummer. Jag trodde att jag var smart när jag numrerade mina inlägg för att ha koll på hur många jag gjort.
Så det är bara att börja rätta om det ska bli någon ordning.

1 kommentar:

  1. hua ....det där är inte roligt att upptäcka. Hoppas det inte är alltför mycket "bakåtjobb".

    SvaraRadera