Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

onsdag 17 oktober 2012

287 Remmar (Tema 240)

Castor har varit med om en olycka, okänt exakt vad som hänt, 
men resultatet blev en bäckenfraktur och sårskador.

För att han ska komma i form igen så har det införts flera remmar  i hans liv.

En rem håller tratten, som ska hindrar honom från att slicka sönder sitt ben, på plats.
Remmar runt hals och mage är det på selen som används vid de promenader som ska 
träna hans muskler innan han kan löpa fritt igen.




2 kommentarer:

  1. Lilla kissen, stackaren. Men det läker säkert bra, katter har ju så fantastiskt läkekött.

    SvaraRadera
  2. Å Castor ser så olycklig ut...hoppas han snart är kry och rask igen!

    SvaraRadera