Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

lördag 18 augusti 2012

249 Fågelskrämma (Tema 69)

En liten fågel flög mot altanfönstret, inte särskilt hårt, men jag ville se hur den mådde.
Jag var övertygad om att jag skulle vara en fågelskrämma, men den bara plirade mot mig.
Så jag hämtade min kamera och strax efter det flög den i väg utan problem.


3 kommentarer:

  1. Hihi, så du skrämde iväg den till slut i alla fall? ;)

    SvaraRadera
  2. Så söt! Och inte var du "skrämman" heller ;) Han hade ju bara vilat färdigt juh!

    SvaraRadera
  3. men är den hos dig nu?!! tänk för några veckor sedan, ja före semestern var det nog, så hände samma sak hos mig!! Men jag var klar med detta tema då så jag väntar på ett tema i en utmaning som ska passa lilla fågeln som jag fotograferade....låg där med utbredda vingar och yr i bollen...
    den kvicknade till efter en halvtimme och var borta
    nej nej ingen katt tog den - jag bevakade allt må du tro!

    SvaraRadera