Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

torsdag 19 juli 2012

202 Fel adress o. 203 Eka (Tema 50 o. 45)

Han dök bara upp, denna keliga kattkille. 
Han gjorde sig hemmastadd, men var absolut på fel adress.


Tre män i en eka - make, son och svåger. 
Vän av ordning säger nog att det är inte är en eka, 
men för mig får det vara det...
Hur ska jag annars fixa temat ;-)


2 kommentarer:

  1. Katter är bra på att göra sig hemma var de vill, så kissen tycker nog att det är rätt adress ;)
    Och visst är det en eka ;) ...eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja tänk vad katter kan "bara komma sådär" och känna sig hemma....en liten stund!
    Eka javvist vad är det annars - inte är det kanot!

    SvaraRadera