Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

måndag 16 juli 2012

192 U (Tema 327)

U som i Urkraft,
som består av Viktor Rydén, Erik Rosenius, Tobias Bennsten och Elias Aaron Johansson
Mycket duktiga killar som är sommarmusiker i Konserthuset i Stockholm i sommar.
När de sjöng "Norrland" gick det direkt in i hjärtat.
Jag är en stolt moster till Viktor!



1 kommentar:

  1. Det känns verkligen i hjärtat när man känner eller är släkt med någon av de som underhåller. Undrar om denna konsert är kvar när vi är åter i Stockholm igen - måste kolla. Norrlandssången skulle ju jag gärna vilja höra ;-))

    SvaraRadera