Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

tisdag 17 april 2012

110 Padda och 111 Badanka (Tema 209 och 11)

Nu är vårt nyrenoverade badrum klart och i fredags flyttade det in en padda


I lördags satte vi upp en hylla och där placerade jag några små keramikfåglar.
 Jag fick dom av min mamma för länge sedan. Hon lät dom "simma" på en liten spegel.


Spegeln finns inte kvar, men jag har dom ju i badrummet så det måste vara badankor


2 kommentarer:

  1. Fina små ankor och klart att det är badankor om dom vistas i badrummet.....
    och kanske paddan vill ta sig ett dopp den me.....

    SvaraRadera
  2. Absolut badankor...jag trodde först paddan var av choklad ;-))

    SvaraRadera