Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

tisdag 3 april 2012

100 Smart (Tema274)

Maken har en svart och jag har en vit - smartphone.
Jag är smart och har min på laddning för i morgon åker jag söderut 
för att tillbringa påsken tillsammans med dottern och ett gäng 
mysiga människor på Finnåkers kursgård


6 kommentarer:

  1. Smart! Men android är ju liiite smartare ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en trevlig helg...
    och glöm inte telefonen på laddning hemma...=D

    SvaraRadera
  3. Smart är du allt. Dom där rackarna dra hur mkt ström som helst.Glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Smarta fånar har snart alla. :)

    Glad påsk! Glöm inte testa kameran, den bästa kameran är ju den man har med sig.

    SvaraRadera
  5. Det var ju en smart tolkning av temat -och så helt rätt i tiden. Själv fastnar jag ofta i Wordfeud i min "smarties"

    SvaraRadera
  6. Ojdå, då har du varit alldeles här i närheten!

    SvaraRadera