Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

torsdag 26 januari 2012

30 Femtio (Tema 51)

Jag var en gång en nyexaminerad sjuksköterska som fick mitt första jobb på avdelning 50. 
Jag trivdes jättebra och när det var dax för en vidareutbildning blev arbetskamraterna rädda 
att jag skulle glömma bort dom. Jag fick örhängen att bära varje dag...

Jag kom tillbaka och stannade på avdelningen i flera år. Örhängena är ett kärt minne :)

5 kommentarer:

  1. Du fyllde väl inte 50 då också ???
    Så bra att du hade dom att fota till temat...
    Coola örhängen....

    SvaraRadera
  2. Ett minne för livet kan jag tänka mig!

    SvaraRadera
  3. Tack för din fina tolkning, det är så härligt att få en berättelse med temat!

    SvaraRadera
  4. Haha vilken klurig och underbar present.
    Ett hundraprocentigt sätt att bli ihågkommen på :)

    SvaraRadera