Sidor

I den här bloggen tänker jag lägga ut mina bilder till utmaningen "365 +1 foton 2012". Det är förutbestämda teman som ska följas och i rubriken till varje inlägg skriver jag vilket tema jag valt.
Kommentera gärna mina bilder!

söndag 8 januari 2012

13 Frökapsel (Tema 63)

Kanske man ska klippa bort utblommade syrenblommor för att det inte ska bildas frökapslar, 
men fåglarna tycker ju att det är gott med frön och det blir alltid många blommor varje år.


... så dom får vara kvar. Alla blir nöjda!

4 kommentarer:

  1. Och så är det vackert med snö på! ;-))

    SvaraRadera
  2. Å vackert motiv blir det ju med;-)

    SvaraRadera
  3. Vackert med snön som har lagt sig på kapslarna.

    SvaraRadera
  4. Och så har du fått "sockervadd" på alla dina frökapslar...
    snyggt...

    SvaraRadera